Överraskningsbowling





Hanna fyllde 18 igår & vi bjöd henne på bowling & en smaskig måltid på Bröderna M. Hon fick ha ögonbindel på sig på väg dit och vi glömde hela tiden bort att hon inte såg något, så det blev ett och annat tramp i vattenpölar och snubbel på trottoarkanter.

Min första körlektion ägde rum idag, fredagen den 13e. Dömd till att misslyckas. Men väl där fick jag höra att alla har fått detta om bakfoten och att det snarare är en turdag. Det får jag nog hålla med om, gick ju asbra! Nu är jag hos mamma och planerar att köra köra köra hela helgen. Drog med henne till en liten second hand i min barndomsby innan och fyndade en analog kamera för 30 riksdaler! Och hur kassa bilderna än lär bli så är det ju hur fräckt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0