converse all star light high milk size 7



För över ett år sen höll jag dessa skorna i mina nävar och velade. Ska jag punga ut med 700 spänn? Eller ska jag vänta tills jag av någon anledning får massa pengar och köpa dom då? Bestämde mig för det sistnämda, och har fortfarande inte förlåtit mig själv. Sen dess har jag letat frenetiskt både i affärer (i tre länder!) och på internet utan framgång. Med risk att låta lite freaky: jag har även drömt om dom ett antal gånger. Inte för att det är världens snyggaste skor nr 1, nejnej, utan för att desto mer jag letar utan resultat, desto mer vill jag ha dom. Igår utvidgade jag mitt sökande och sökte på utländska internetsidor, och hittade dom! LYCKA!! Dessutom är dollarn så låg nu att dessa skor kommer att pryda mina fötter för bara 300 kr.... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0