möt mina ludna

Ledig från skolan, men absolut ingen fredag att hurra för. Halsen är svullen och när jag inte svettas som en gris fryser jag så jag skakar. Perfekt timing till filmfestivalen imorgon, såklart! Så himla surt....... men ska bädda ner mig med en kopp té och titta på Talang snart. Sen är det bara att pray to the lords och hålla tummarna för underverk!

I veckan fann jag världens fulaste, risigaste och mest groteska strumpor i halva-reapriset-korgen på Lindex. Dom ser seriöst ut att vara något katten släpat in, men är så fruktansvärt lena & gosiga att jag sitter och klappar mina fötter non stop! Och när jag går är det ungefär som att tralla fram på rosa, fluffiga moln. Just imagine. Ikväll har jag också på mig mina randiga långkallingar, som ett litet match-freak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0