2th April




Jag har försökt komma på ett killer-första-aprilskämt sedan jag märkte att pappa egentligen inte alls gick på det dära med elefanten som stod i trädgården och betade, men kom inte på något bra i år heller. Spelar egentligen ingen roll om jag hade kommit fram med värsta grejen, jag har verkligen noll sinne för mytomani. Påsklovet har i princip gått ut på att vänta tills idag, för då kommer David! Sitter och tittar på Roast på Berns för att få tiden att gå, pretty hilarious. Synd bara att Petra Mede måste vara med överallt. Hon. Är. Så. Fruktansvärt. Pinsamt. Tråkig.

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, Malva, det ser ut som en sagoskog!

2010-04-05 @ 18:39:52
URL: http://plumsandtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0