i wanna be you you you



Min sjuttonde födelsedag var underbart bra! Den började med 4 timmar rörlig bild -för första gången någonsin. Vi bestämde oss för att göra en gammal version av en modern film. Scenen vi valde är den här (hur kommer det sig att alla saker jag redovisar i skolan handlar om Wallander?) och ska filmas nästa vecka. Jag är VÄLDIGT EXCITED! Eftersom det ska utspela sig på 30-talet traskade vi ner till Estet och valde ut lite, vad vi trodde var, passande kläder. Det var inte najs. Kläderna stank och ett 20-tal elever stod och glodde när jag prövade min skunk-aktiga "psykhem-vårdare-utstyrsel"

På kvällen träffade jag victor, hanna och elvira vid resturangen Bröderna M, och det var hur kul som helst! Bilderna finns här. Av pappa fick jag bl.a. en jättesmarrig tårtbok som är jättefrestande, och en hjärtformad kakform. Någonting säger mig att han vill att jag ska baka mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0