goodbye my almost lover



Det var jag mamma och ett par tanter, närmare 70, som dök upp på friskis & svettis-passet idag. Jag kan inte påstå att det gav så värst mycket (när tempot efter långt om länge gick från att trampa på stället till att jogga blev det fort för ansträngande för gruppen, och vi gick tillbaka till att trampa på stället igen), men det var riktigt roligt ändå.

Joella har blivit en typisk tonåring som duschar i tre kvart. Minst. och självklart haffar han duschen sekunden innan mig. Det är nästan lika typiskt som att det ALLTID är jag som öppnar den nyköpta Loka-flaskan som i sin tur ALLTID pyser ut sitt innehåll över köksgolvet.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad flitig du är som tränar. Din friskis- och svettisgympa är lite som min dans, det är jag och några gravida mammor. Men det är hemskt kul ändå!



Inte alls på tal om svettig gympa och graviditet, så är låten väldigt fin:)

2009-09-19 @ 00:05:50
URL: http://hannakonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0