get up stand up

Igår hade Thell en jättesnygg lila-rutig skjorta på sig & idag begav jag & johanna oss till Malmö för att köpa varsin -till David och Jim. För mig fortsatte letandet efter de ultimata jeansen, vilket slutade med att jag köpte ett par som redan finns i garderoben. Fast fedebilligt! När vi äntligen satt oss ner för att vila fötterna lunkar en medelålders-indier fram till oss, som nu tror att vi är typ best friends for ever. Och att jag heter Maria.

När jag kom hem låg det ett paket och väntade på mig. I det en träningsjacka! Passar ju perfekt nu när jag blivit en aktiv människa med stort A. Okej, överdrift. Idag har vi sju månader. Time flies!


Kommentarer
Postat av: Bäni

haha fedebilligt xD,, tränar DU? :O....oh lord. ska vi ses nån dag? längesen sen sist! puss på dig!

2009-09-26 @ 16:00:13
Postat av: malva

klart vi ska! :D thell pratade om 3D-bio i malmö nästa helg, häng med? <3

2009-09-26 @ 19:12:08
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0