let's make this day a good day



Gaaaahahahaha jag dör!
Igår sov Banany hos moi. Eftersom Spaceape (som hon, till min stora glädje, döpte sin nya blogg till)  har förmågan att göra varje stund crazy, blev det en rolig kväll med té i överflöd. Kanske inte så bra egentligen -jag kunde inte somna på halva natten. Men det hade faktiskt sina fördelar, för nu har jag lite idéer till trailern vi ska göra på torsdag. Thank god, jag började känna paniken flöda. Att vara kreativ på beställning är fan inte lätt alltså.

På idrotten var tanken att vi skulle spela badminton, men det gick verkligen inte att vara seriös när Chad (utbytesstudent från USA) missade bollen gång på gång på gång på gång på gång. Istället satte vi oss ner och försökte lära honom skånska. Idrotts-mats gav oss slashasar onda blickar.

-We americans don't play badminton!
-*viker sig av skratt* Jag förstår varför!


Kommentarer
Postat av: Banany

oj oj oj! HAHA xD sjukt skoj video :P

2009-10-13 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0