i ett land av korthus

Gång på gång smög jag in till estet-bild för att låna/sno gigantiska pappersark och vattenfärg. Sen skvätte vi ner hela halva studion med färgglada kulörer (konstigt nog tyckte inte Patrik att det gjorde något), och efter att ha trixat lite i redigeringen blev resultatet pretty nice. Thell la till fis-ljud i redigeringen, och jag skrattar så fort jag tänker på det. Målgrupp 6-12 år funkar alltså fortfarande alldeles utmärkt på mig.

Varje gång vi äter en redig stek (jag älskar att säga så) är den ekologisk. och det är inte för att pappa är miljömedveten eller något sådant, nejnej, utan för att han har för dålig syn för att kunna se vad det står på etiketten.


IDAG SNÖADE DET!!!!!!!!!!! GAH, det är ju bara oktober!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild!

2009-10-17 @ 21:18:16
URL: http://hannakonda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tillägg till förra kommentaren:

Jag hejar på er ekologiska mat... Nu kan det tyckas att jag tycker det är bra att din pappa har dålig syn, men så menar jag ju inte!

Hoppas allt är bra med dig!

2009-10-17 @ 21:20:19
URL: http://hannakonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0