now when I'm normalized

Igårkväll åkte jag och mamma till domkyrkan i lund, för att lyssna på hanna som sjöng. Hur duktiga som helst, jättekul att se! idag gav jag pappa en randig halsduk, dagen i ära, som han till min förvåning tyckte var skitsnygg. Nu sitter jag med en bit sockerkaka och té. Ett ganska mysigt slut på en ganska dålig vecka. Eller otursam, rättare sagt.

En dag gick min uråldriga hårfön sönder 10 minuter innan jag skulle gå till skolan. Desperat började jag slå på den, i hopp om att den skulle börja fungera igen. Det gick sådär. Nu har jag dock märkt att jag hade en till (fungerande). En annan dag fick jag göra om en massa förlorat arbete. En tredje dag gick mitt skosnöre sönder. Bara sådär! Och inte där man knyter, utan mitt på skon. Hur ofta? Men det sydde jag ihop igen och David kallade mig för "händiga kvinna"


Kommentarer
Postat av: David

där satt den =)<3

2009-11-08 @ 19:50:23
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0