time keeps passing by

Jag har pluggat engelska i över fyra timmar nu, och har bara kommit halvvägs! Hur mycket kan man begära av en liten ynklig student egentligen? Och till onsdag ska vi kunna det nästan utantill. GREAT. En hemmadag imorgon hade varit helt underbart, det skulle hela jag må bra av.
    Varje gång jag ser att det trillat in ett nytt mail i inkorgen håller jag andan och får ont i magen (Det kan ju vara ett svar från praktiken i Gävle!). Till min besvikelse är det alltid ett ointressant erbjudande från ellos. Att vänta på svar är ju absolut bland det värsta som finns!


Kommentarer
Postat av: Elis Bergquist

Haha!

Ursäkta fröken, hade det lite busy igår, uppdaterar nu dock! :)

Menar du om jag NÅGONSIN läst spanska, eller om jag läser det här?



Om du menar det första så är svaret:

Det är klart jag har, hur kan du ha glömt bort det? Jag är djupt sårad, adjö för alltid...



..om du däremot menar det andra så är svaret:

Vad trevligt att du frågar, unga dam :)

Jag har inte tagit spanska än, men ska börja ta det om tre veckor, det ska bli kul. Tack så hemskt mycket att du frågar, hoppas att din vecka blir fylld med solsken :)



... Hur är livet i Ystad? :D

2009-11-10 @ 03:22:12
URL: http://elisbergquist.blogg.se/
Postat av: elvira

praktik i Gävle? :) skoj det låter, vad är det isf du ska göra? puss

2009-11-13 @ 18:26:32
URL: http://elvira.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0