those dimples on your face

När vi hade multimedia (läs sköt iväg hamstrar i ett onlinespel) tittade några nior in för att få veta mer om vår linje. Om dom fick svar på sina funderingar vet jag inte, de blev snarare avskräckta när Filip satte igång värsta countrylåten på högsta volym och tog i från tårna. Vi andra, som vant oss vid hans beteende, fick oss däremot ett gott skratt.

 

Idag är det Gustav II Adolfs dag, eller som min familj ser på det hela, en anledning att köpa hem bakelser. Och chips. Och godis. Att jag en gång sa att jag gillar salt godis tog han nog lite väl ordagrant. Snart idol, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

Du har bara goda godisar i din godisskål

2009-11-09 @ 15:28:17
URL: http://metrobloggen.se/ruv
Postat av: malva

haha, jag tycker faktiskt det är godast med en liten blandning (;

2009-11-09 @ 17:30:29
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0