desperate hours

Förra helgen tittade mitt spontana jag fram och biljetter till David beställdes. Imorgon lämnar jag tryggheten och åker till Stockholm central där jag tror onda människor kommer att utnyttja min vilsenhet genom att sno mina ägodelar. Om stockholmarna passar in på mina fördommar kommer de att kidnappa mig också. Let's hope I'm wrong.

Anyhow. Idag har jag lusläst skolkatalogen och tränat. Efter varje onsdag som gått blir jag mer och mer övertygad om att det är David Hallenius pappa som springer där och svettas med mig, det är faktiskt sjukt likt! Jag tror också att han går dit varje vecka för att han tycker att ledaren är snygg, men det är bara spekulationer. ELLER?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0