wearing the face she keeps in a jar

Vi pratade om vårt radioprogram som kommer att sändas om några veckor. Och på klamydiatest-dagen i ära, gick vi till skolsystern för att få plåster till våra bultande skoskav, som de nya skorna gett oss. Konsum fattade inte att man avrundar 5,20 till 5, och inte 5,50 -vilket blev deras förlust egentligen, jag hade ju bara råd med en tablettask ist för två.

Jag repade till Beatles-konserten som jag av någon anledning gått och sett fram emot. Men jag måste säga att alla dessa nybörjare på fiol, flöjt och allt vad det heter, drar ner konsertglädjen lite. Och där står Roberto med sitt stora leende som menar att vi är hur duktiga som helst. Tja, det bror väl på vad man jämför med, tänker jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0