at radio active

Idag väntade jag, johanna och thell på en stadsbuss i över tio minuter, istället för att gå 200 meter och vara framme på en minut. Höjden av lathet? Vi hoppade över idrotten (woops..) för att gå ner till Radio Active (där det för övrigt luktade sämre än tre utedass) och banda några busringningar till radioprogrammet, vilket slutade med att vi gick därifrån en timme senare och tackade för ingenting. Bokstavligt talat, thell försökte vara artig och sa "hejdå och tack för ingenting"

Efter en te-stund med johanna och en tv-stund i soffan var jag en präktig husmor som både lagade spagetti och wookade morötter. Att vattnet kokade över ett antal gånger är en annan femma. Efter duschen ska jag titta på programmet Superskinny VS Superfat, som jag till och med skrivit in i min kalender för att inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0