sunday at Max

Elvis klippte till mig idag, vilket verkligen behövdes. det blev lite kort, men fint och lockigt :) efter det kände vi båda ett starkt burgar-behov som fick oss att vandra ända ner till Max. Det fina x-boxet frestade oss så mycket att vi satte oss på varsin stol, och lät oss skämma ut oss inför allmänheten. Vi visste inte ens vilken knapp man skulle använda för att få bilen att röra på sig, vilket slutade med att en liten tio-årig kille kom fram och visade hur man gjorde. Lagom förudmjukande. Inte nog med det, så kom ett gäng från elviras tyska-kurs in genom dörren, och där satt vi med stora ögon och tröga hjärnor. Då tog vi dippen och stack.

i helgen har jag inte gjort någonting, bortsett från min nya hobby pärlarmband.


Kommentarer
Postat av: elvira

då tog vi den äckliga dippen (som förövrigt står kvar i min hall) och stack.



hur pass executat är ditt hår nu då? :P

2009-05-25 @ 16:10:41
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0