kan du göra det hära, malva?



lägger upp en liten poserbild bara för att reta davidi, mehiehhe. (peter griffin-skratt)

blev malmö idag med johanna för att köpa skor på DinSko. Väldigt najs. Missade sedan tåget med 5 sekunder! Hade kunnat rafsa på dörrarna med mina klor om jag fortsatt att springa lite till. Otroligt irriterande. Vi satte oss utanför pressbyrån och suget efter dricka gjorde att jag letade upp alla mina skrammel-kronor och skrammel50öringar, hittade t.om. en krona på golvet som jag genast la i min samling. Trots mitt tappra försök hade jag inte ens råd med en liten dricka. Hmpf.

Väl på tåget fortsatte Johannas eviga "kan du göra det hära,malva"-frågor, som idag handlade om att jag inte kan rapa. Rapmaskinen själv tyckte därför att jag var väldigt väldigt dålig. Efter ett tag kände jag att den var på väg, och för att visa henne att jag inte var en usel rapare, tog jag i från tårna, och rapade så högt att tågets fönster gick sönder. Nästan, iaf. haha, pinsamt. Resten av vägen skrattade vi åt alla dessa människor som halvsover med öppen mun. Och när de märker det, stänger de munnen snabbt, i hopp om att ingen sett, och sekunden senare öppnas den igen. Alltid lika roligt

Kommentarer
Postat av: David

pooosaarrn deluxe ;)

men jag gillar det<3

2009-05-08 @ 20:51:31
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt kul att läsa detta :D

& tack för trippen :P

2009-05-08 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0