at Jangård's

Jag åkte till victor och chillade, sen till Jangård och grillade. Skrattar fortfarande åt Martin som skulle göra en sexig pose i soffan, men som istället råkade felplacera handen och ramlade. Haha, Jättekul!

Idag såg jag den engelska Wallander, firewall. Den var helt okej, om man bortser från de första 70 minuterna av filmen som var lama. Alldeles för många kontrastfilter,oskärpsfilter och andra skumma redigeringar som gjorde att det inte såg ett dugg verklighetstroget ut. För lite miljöbilder också, jag menar, lönt att flyga från England till Sverige när man ändå knappt ser omgivningen. Och det är nästan omöjligt att vara seriös när de utalade svenska namn som "Anna-Britt" och "Ystad", som istället blev "Yschtad". Men jag vet inte, kanske var det för att jag är så förälskad i Krister Henriksson i rollen som Wallander som jag inte gillade den Engelska. Mycket möjligt.

Och hör på maken, jag har varit ute och joggat också! Det var bara plågsamt och inte ett dugg roligt då hela området består av uppsförbackar. Hmpf! Men jag hittade iaf en hyfsat bra runda, så det återstår att se om jag orkar plåga mig igenom den fler gånger eller inte.


Kommentarer
Postat av: David

men det är ju meeeeningen med alla filter och redigeringar...

hålla pååå. ;)<3

2009-05-10 @ 18:59:55
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: malva

davidi:

ja men det veeeet jag väääl (:

inte snyggare för det, he he he

2009-05-10 @ 19:11:38
URL: http://balva.blogg.se/
Postat av: David

hålla påå....

2009-05-10 @ 19:25:58
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0