ihjälfrusna statistoffer



underbar dag! visserligen var det snöstorm, blåsigt och askallt (inte nådigt med tygskor ska du veta) men annars var det skitroligt :D  yellowbird kom och sprängde 3 bilar i luften, jag proppade magen full med marie- och digestivekex, och vi fick varsen snexig Wallander-väska. Kan inte bli bättre, eller hur? Ska bli jättekul att se filmen sen, inte för att jag vet vad den hette men det dyker nog upp förr eller senare. Stuntmannen flög som en dammtuss över styret på cykeln!

Thell: nej,nu ska jag fan stå bredvid malva & johanna, för dom kommer alltid med i alla scener!
Malva & Johanna: men åh, alla skulle ju få vara med i denna scenen sa dom ju.
*thell inser fakta och ställer sig en bit bort igen*
Statistansvarig: nä, nu ångrade vi oss, hälften av er här (malva,johanna mf.) går hit, och ni andra... får vänta här! (thell mf.)

(de fick nästan inte vara med alls, väldigt tragiskt)
Missade RoP idag, dåligt dåligt. Bara tre gånger kvar till konserten nu. Skoj!

Kommentarer
Postat av: David

fusk.. jag vill vara med ju!

OCH så vill jag se din konsert.

2009-03-25 @ 09:51:31
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: malva

du får vara med!

du får se min konsert :D komsi!

2009-03-25 @ 15:03:08
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0