it takes some work to make it work

idag var det dans på idrotten, skoj! Filip svingade runt mig som en liten trasa och immeterade Gollum, jätteroligt. Att se de riktiga Sagan om ringen-filmerna skulle nog blivit en stor besvikelse. Sen var det lunch och med en fin tomatfläck mellan benen tog jag och johanna bussen till lund. Vi träffade victor och käkade korv. Handlade ingenting förutom en hår-kliare på Tiger för 30 kr. Till louise. Så vi åker kanske in imorgon igen och shoppar på riktigt :) då ska jag minsann köpa t-shirten på Gina som heter Malva. Det är meningen att den ska vara min, det hör man ju på namnet. Och kanske ett par cheap monday, 150 riksdaler only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0