do you remember

Halloj, idag var det EU-dag! tittade på faktafilmer, lyssnade på politiker, diskuterade, hade prov och sånt roligt :) men sen var det kycklingnudlar till mat, och det är hur gott som helst. Synd bara att skolans fjuttbudjet på 4 kr/ elev förstör allting. Men det är lugnt det, jag åkte till Malmö med pappa efter skolan och mumsade i mig en blåbärsmuffins och te :)

Just nu överväger jag om det är värt att äta ketchup på pastan fast det är otroligt äckligt.

För en månad sen exakt satt jag på pågatåget med david, på väg hem för att äta prinsesstårta. Och idag har vi alltså en månad :D det firas med en fet påse surt Willy:s-godis och hemmagjorda filmer från veckan. (böl)

Kommentarer
Postat av: David

en månad.. ahh. lycka!<3

åh den tårtan..

lovar dig malva, det var den bästa dagen i mitt liv :) än så länge! fler lyckliga med dig tvekar jag inte på att jag kommer uppleva :D<3

älskar dig<3

2009-03-19 @ 16:03:20
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0