a displeased owl

satt och skrev om Obamas påverkan på afrika hela dagen........ =död åt projektvecka! och roligare än så kommer det inte att bli på ett bra tag, ehehehe hehe ehe, roligt? mwäp. men  imorgon ska jag ta med mig en fet påse godis för att inte typ....ruttna bort. På vägen hem tyckte jag synd om alla punkare som inte kan gå normalt pga. deras enhalvmeterhöga platåskor. Sekunden efter trampade jag i en vattenpöl,blev blöt och tänkte att det kanske skulle varit en fördel med platå ändå.

Nu ska jag knapra på mitt mästerverk, aka kladdkaka, och lyssna på Pang Prego /titta på little britain.
"I'm looking to buy a painting of a displeased owl."
det har jag gjort mig förtjänt av, skrev ju nästan 200 ord under 5 timmar, inte illa inte illa.


Jesper Rönndahl & Josefin Johansson, P3
lyssna på Pang Prego här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0