here comes the sun



här sitter jag i junivärmen och snörvlar. Typiskt. Är sur på Tortyren Herself som bestämt sig för att ge oss ytterligare en läxa innan lovet. och vem tusan skickar ett personligt mail till sjukanmälda små varelser, för att säga att häftet ska lämnas in senast idag, annars riskerar man att få IG på hela kursen? Kan hon inte tänka ut själv att man faktiskt inte planerar att vara sjuk? Jag tycker det är dags för henne att bli lite barmhärtig över sommaren, jag vill inte få tusen läxor i matte b, det funkar inte.

idag har jag solat och haft helt fel angående min teori "äsch, jag bränner mig aaaaaaldrig". yeah right. I morgon är Beatles-konserten, och jag hoppas verkligen att förkyldningen hoppat av mig tills dess. Shrek går ju på TV ikväll, och han får mig med all säkerhet att må bättre. Det gör han alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0