picture this

Eftersom jag är hos min mamma så sällan, märkte jag en sak i helgen -hon är tillsammans med kjell igen (så bra koll har jag på familjen..), och det var på det mest obehagliga sätt i världen jag fick reda på det. Ni förstår nog vad jag menar. jag märkte också att mammas dator inte är alls så seg som jag gått och trott i evigheters evigheter. Så jag har alltså hur många sitta-vid-datorn-timmar som helst att ta igen nu! TV4 visade filmen Shrek idag, igen. Så jag såg den, igen.

David är världens bästa. Jag förstår inte hur det är möjligt, men han överträffar sig själv med sin gullighet varje dag.

Kommentarer
Postat av: David

åh tack älskling<3 det värmer verkligen :)

2009-06-07 @ 19:40:08
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0