fading



Man tycker ju att halsen borde ha gett sig efter sex dagar i ide, men icke. Ligger fortfarande hemma i feber, enligt pappa som är optimisternas optimist vad det än gäller. Självklart missade jag genrepet, Beatles-konserten, MP2- och MP3ornas filmvisning och niornas avslutningskonsert på Flora. Dumma, dumma feber!

och självklart bajsar fåglarna ner min cykel, just när jag bestämt mig för att sälja den. Den kommer alltså inte att bli såld förän jag lyckats övertala mig själv att placera mina knän på marken och slita & skura en halv dag. Great.

Kommentarer
Postat av: johanna

Tråkigt att du missat så mycket !!

Men bilden är vacker :)

2009-06-05 @ 16:03:19
Postat av: David

mycket vacker bild älskling<3 så fin :)

och nu måste du verkligen bli frisk!<3

2009-06-05 @ 17:44:32
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med, mycket fin bild!

2009-06-06 @ 21:58:50
URL: http://hannakonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0