damage

gblogf.s   -så bra gick det när jag skulle skriva blogg.se
duktigt, duktigt.

pappa frågade idag om jag ville  följa med till stranden och jag sa ja. Det var innan jag fick reda på att han skulle fika med en kompis och göra 4 ärenden först. så ca 3 timmar senare var vi på plats, vilket var varmt och skönt! när jag sen cyklade hem, på min oranga "wannabecool"-cykel, såg jag en lastbil jag inte ville cykla in i. jag bromsade så hastigt att jag voltade med cykeln, flög med huvet före, rullade runt (ungefär som i en actionfilm) och landade en halvmeter framför lastbilens däck!

okej, jag kanske överdrev en smula. men titta vad som hände!

Kommentarer
Postat av: David

och att jag var närvarande i ditt öra vid detta ödesdigra tillfälle lämnade du helt utanför märker jag? :O vilken stil, vilken stil<3<3

2009-07-04 @ 18:38:13
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: malva

haha,hmpf! :D<33

2009-07-04 @ 19:55:47
URL: http://balva.blogg.se/
Postat av: Banäni

HAHAHAHHAHAHAHAHHA SÅ JÄVLA KASS HAHAHAHAHAHAHHAHA xD

2009-07-05 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0