the splishin' and the splashin'

Pratade med Janis innan och höll med henne fullständigt om att man inte har en blekaste om vad som händer i omvärlden! rättelse; i sjöbo-trakterna. Man jobbar, kommer hem, äter, slänger sig i soffan och glor på TV (det enda man för tillfället är kapabel till) och somnar. Det låter förskräckligt tråkigt. Men nejdå, det är jättekul, jag bara saknar er så mycket! Förhoppningsvis kan jag ta ledigt på fredag och glida runt på sjöbo marknad istället :)

Julia frågade mig idag om jag spelade fotboll eller sportade. "Du ser ut att göra det!" (Jangård, jag vet att du log/fnissade/skrattade/asgarvade när du läste det) Förövrigt så kurrade min matkista ashögt när jag guidade, och min reaktion var om möjligt ännu pinsammare. "OJSAN, he he!" Hoppas att journalisten som var på besök inte får med det i sin lilla story..


här kommer en bild på en jak. En snygg en.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är tråkig

2009-07-15 @ 16:47:48
Postat av: Anonym

glömt bort mig elr?

2009-07-15 @ 16:48:31
Postat av: joana

Tyck gärna till vad du tycker om Rihannas nya frisyr på min blogg:)

2009-07-20 @ 13:41:31
URL: http://joanaz.blogg.se/
Postat av: David

Du är underbar älskling<3<3

2009-07-20 @ 20:30:47
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0