stick to the status quo

Har varit och badat de senaste dagarna och fått en fet bränna! Men jag övervägde att inte klä av mig, fota mig själv och sedan lägga upp det här på bloggen så att ni skulle kunna ta del av min glädje. Tyvärr alltså.

Här om dagen kom jag och victor fram till att vi inte kunde komma på namnet på vår dåvarande bildlärare, som vi hade i ett år. Ett år! Jag hade t.o.m. glömt bort hans existens. Då kan han inte ha gjort ett så speciellt kul intryck, kan jag tycka. Men efter ytterligare funderingar kom vi på att han faktiskt var riktgit bra. Så jag antar att vi bara har våra minnen att skylla på. illa. jag är ju inte ens 17.

High school musical-låten Status Quo har etsat sig fast på min hjärna ett bra tag nu. Och det är inte det värsta. Det värsta är att jag gillar den! & Nu när jag ändå är på G kan jag ju också skriva att Johan Palms nya skiva inte är så illa pinkad den heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0