goes guide

Andra dagen på jobbet avklarad! Det var nästan folk hela tiden (till skillnad från igår, där jag kunde räkna antalet besökare på en hand) och själva rusningstrafiken började ju självklart då jag bestämt mig för att mätta min kurrande mage. You wish. Började även guida de nyfikna själarna idag, både på svenska och engelska, vilket var jättekul! Speciellt när Fansen Deluxe frågar något och jag kan svaret. Bilderna nedan är tagna under mitt första besök på cineteket, uppspelt som jag var.





det känns lite konstigt må jag säga. jag var en av alla deras besökare som tyckte att varenda liten sak var det coolaste jag varit med om. Några månader senare tillhör det min vardag att visa upp Kurts skjortor och whiskyflaskor. Jag i princip lever (okej,jag vet att jag överdriver) i Kurts vardagsrum och kontor! aah..

Kommentarer
Postat av: David

hahaha överdrivarn! :D overdrive fosho baby<3

men det är coolt, det är det. men mitt Ica jobb smäller rätt högt det också ;) PUSS älskling<3

2009-07-07 @ 20:18:18
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: malva

haha äsch!

jag håller verkligen med dig, jag skulle offra allt för ett jobb på ICA! <33

2009-07-08 @ 18:47:45
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0