det är lördag..



..och efter en mycket slitsam dag på jobbet förtjänar jag en delikat liten godbit! Med "slitsam dag" menar jag: dricka litervis med gurkvatten, sitta på en stol och läsa tidningen timme ut och timme in i brist på något att göra. Typiskt att det inte kommer några kunder just de dagar jag jobbar! Men vad vet jag, de kanske inte kommer För Att jag jobbar.. Hmpf.

fick precis ett tips angående förra inlägget. Den brilianta planen är att jag ska stoppa in en CD-skiva i hans brevinkasst, med musik Jag tycker är bra, och hälsa från en hemlig beundrare som tycker att han kan variera sin musikstil lite. Haha, det är så bra! Han kommer ju sluta på dirren, som davidi säger. Jag ska jobba på det!

Kommentarer
Postat av: Banäni

jag saknar dig malva! :(

2009-07-12 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0