dear mr. neighbour

Åkte till mamma för att tillbringa mina tre lediga dagar, vilket var väldigt skönt. Och som ni säkert kunde lista ut by your self, är jag tillbaka hos pappa nu. Med andra ord, tillbaka till sömnlösa nätter. Jag har en taskmört till granne som spelar väldigt hög opera varje natt och slutar runt 4-5 på morgonen. Det kanske bara är jag men... who does that?! Jag har funderat och kommit fram till att han måste dölja något. Skrikande offer som sedan dör en plågsam död, barn som blir utnytjade, katter som plågas ect. ect. Något är det. Och ingen misstänker en stackars man som inte har något annat att göra om nätterna än att lyssna på musik i sin ensamhet. Eller så är det min blinda granne som inte kan hitta Standby-knappen. Mycket möjligt.

Kommentarer
Postat av: David

haha du är så ond..<3

2009-07-11 @ 18:15:45
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0