13 timmar kvar!

Nu är snart den sista lediga dagen på 3 veckor slut! Visst kommer det att bli roligt att jobba på cineteket, men jag måste säga att mysiga grillkvällar, slappa sovmorgonar och kvällsdopp känns snäppet mer lockande ändå.

idag tvingade jag med pappa till malmö. Jag köpte röda solglasögon & en svart väska, som är ungefär 50% min stil. Men det gör inte så mycket, den ska ändå bara fylla funktionen "få-plats-med-en-matlåda". nu ska jag laga pannkakor, som jag ska ha med mig som lunch imorgon!  ..who am I kidding? chansen att jag ställer mig och steker smet kl 9 en söndagskväll är lika stor som att grisar flyger in i mitt rum och sjunger Save tonight för mig tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: David

men blev det några pannkisar va? :D Nej, det blev det ente! :D haha.. har svårt att hitta poängen med den där kommentaren hur mycket jag än vrider och vänder på den.. fail helt enkelt. Men jag älskar dig ändå<3

2009-07-06 @ 18:04:43
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men du skulle gilla att grisarna sjong for dig :) Hoppas allt ar bra med dig :)

2009-07-10 @ 00:06:33
URL: http://hannakonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0