without perpose

Är det någon där ute som helt spontant känner för att kidnappa en malva, så sitter det en frivillig i min säng. Matteprov imorgon och jag vill inte tänka på hur stort jag kommer att faila! hejhej G om jag har tur. Kristin skrattar säkert åt mig och mitt hopp om mvg, medans hon nonchalant slänger upp högerbenet på bänken och sätter sig tillrätta. hahaha, jag har aldrig sett något roligare. Jaja,tillbaka till verkligheten. Jag har slarvat bort min mattebok & det känns inte jättebra. Får väl hoppas på att det dimper ner en liten tomte i min hjärna i morgon runt 12 och lär mig tänka som ett geni. Ja, det skulle ju kunna hända?

Idag hade jag en lektion: idrott. När jag kom hem satt jag och stirrade in i väggen & lyssnade på P3 i 2 timmar, sedan gick jag och fikade en kladdkaka med mamma & efter det lyssnade jag på information om valen i tvåan. Nu har jag full koll!

Harry Potter-maraton del 2 i morgon, det ser vi fram emot! :)

Kommentarer
Postat av: elvira'

jag kan kidnappa dig helt spontant, men jag ska göra det när du anar det som minst!

2009-01-18 @ 17:21:10
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0