victor i tights

Vaknar av att dörrklockan ringer, tänker "vem fan kommer såhär tidigt?" ,tar en snabb titt på mobilen & läser ett sms från Oliv där det står: "jag kommer typ halv 11" ,tar en snabb titt på klockan som visar sig vara halv 11. Rusar till dörren och öppnar i sexig-mama-morgonfrilla, Bob Marley t-shirt & bara ben. HALLÅEE JA!

Vid tolv tog vi tåget in till Malmö tillsammans med Hanna, Elna & Elvura. Vi rusade till en stadsbuss & hoppade av på Dalaplan. Utan någon aning om var vi befann oss rusade vi vidare för att hinna till victors dans-show! Helt oroligt att vi hittade rätt & kom i tid , dock (jag hatar det ordet) med nöd & näppe. Victor var jätteduktig och det var skitroligt att se honom :D Tyvärr varade det inte längre än en kvart, så efter det köpte vi en munk (se bild) och sedan in till stan. Köpte svarta jeans & en halsduk :) Innan vi åkte hem igen käkade vi på Max (Det bästa av det bästa enligt Elna) där vi mötte världens drygaste man. När vi tagit varsin kopp gratis te med massa socker, flängde Oliv med sin arm, och puttade till mitt te som plaskade ut över bordet och på mina ben! AAAAARGHHH, ganska varmt & sådära! Men jag klarade mig finfint.


Kommentarer
Postat av: elna

ÅH VAD FIN BILD HEHE



not.



Men det är okej, för att det är du :)

2009-01-25 @ 21:57:35
URL: http://elno.devote.se
Postat av: elna

dessutom gillar jag din header :)



(och victor i tights!)

2009-01-25 @ 21:58:30
URL: http://elno.devote.se
Postat av: malva

oooh man tackar elnis! <3

ja,victor i tights var något extra fräsigt!

2009-01-26 @ 12:31:47
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0