filmmys/ lund-malmö

Igår våldgästade Elvira, Rick & Victor mig :) Innan victor kom käkade vi pasta med baconröra. Elvira är mästerkocken, även om hon torterar min spis genom att slänga fettfyllda baconbitar och sluddrig sås på den så det osar bränt i hela köket, haha. Maten slank ner precis innan victor plingade på och då spelade vi Bluff. Jag är den sämsta bluffaren i hela världen. Om jag fått välja mellan att satsa pengar på Bluff eller att springa naken i Malmö hade jag tagit av mig kläderna på momangen^   slutsats: jag är sämst. Sen kollade vi på Desperate Hours, helt okej helt okej! (jag hatar folk som säger helt okej. så jävla dissigt) , och smaskade på godis från willys! Rick åkte hem & vi andra gick in på vår anonyma bdb och skrattade. Efter någon timme var det bara jag och victor kvar. Vi drack rabarber/grädd och tände stearinljus på toaletten pga. att lampan inte funkar. Spänning i vardagen ,jeppjepp.

Idag åkte jag, Victor & Johanna till Malmö. Nästa gång jag ska åka tåg ska jag vara på stationen en halvtimme innan tåget går så jag hinner trycka biljett utan att stressfaktorn sprängs. Dessvärre kommer stadsbussen fram 8 minuter innan tåget går. Fail. När vi traskade på gågatan kommer någon fram till oss och säger att vi får en gratis fika på Espresso House om vi svarar på ett formulär. Självklart, tänkte vi och földe med honom till tre datorer. "Det lilla formuläret" tog typ en halvtimme att göra och frågorna var jättetråkiga. Min belöning blev en varm choklad som smakade vatten. Men äsch, gratis är gott. Sen rusade vi vidare till centralen för att ta tåget till lund. När biljettgubben kom slängde jag en blick på bordet där jag sett min biljett senast, och den va inte kvar! *paniken flödar*  letar svinlänge och hittar den tillslut i min ficka. Vi träffade Hanna i lund och fortsatte med affärerna där :) tillbringade en längre stund inne på JC där vi tvingade på victor en massa asfula brallor, höhö. Sen åkte jag buss i en och en halv timme och nu sitter jag här..... hungrig som en marulk.

Kommentarer
Postat av: elvira'

hungrig som en marulk, hahahahahahhaah

2009-01-07 @ 17:18:12
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0