nyår!

2009 då, jeppjepp! Nyår firades ju hos Vippelidipp och det va hur najs som helst. Vi spelade spel och åt hela kvällen lång,haha. kvällens minus: Champisen smakade äckel och jag fick inte en endaste raketbild. Sucka mitt hjärta men brist dock ej! Det sista jag gjorde innan jag somnade var att lyssna på Elvira som pratade om att hon var en aligator som lurade i vassen.

Det allra första jag gjorde den allra första dagen år 2009 var att vakna bredvid en Elvira i Victors soffa. Vi låg och slöade där framtill ett, då filmen Mirrors tog slut. Den var riktigt bra, men psykad som fan med tanke på att victors badrum är fyllt av speglar. Dagens andra händelse var när jag spillde ut en halv kopp choklad/chili -te över victors vita fina duk, he he. sen bakade vi en jättefluffig kladdkaka som smakade precis som sockerkaka. En tigerkladdkaka dessutom. Som smakade sockerkaka. Så egentligen gjorde vi en tigerkaka på ett kladdkake-recept, kan man säga. Sen träffade jag victors farmor för första gången i mitt liv.

team victor& hanna på "Med andra ord"

hanna & didrik är pepp!

Klockan 00.00 var elvira på hugget med sina raketer

GOTT NYTT ÅR till världens bästa vänner<3

Kommentarer
Postat av: elvira'

SUCKA MITT HJÄRTA MEN BRIST DOCK EJ, JAG ÄR EN KROKODIL SOM LURAR I VASSEN!

2009-01-01 @ 22:17:07
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALIGATOR VAR DET JU!

2009-01-01 @ 22:19:37
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0