underbara måndag!

Idag pratade jag med Lars Lindquist (sångaren i Billie the vision and the dancers!!!!!!! *smält smält*)  i telefon & det gjorde jag pga vår projektvecka (vi gillart!). Jag och Johanna ska göra en informationsfilm (låter tråkigt, är skitkul) vilket innebär att vi ska filma hela veckan :D På onsdag ska vi till Cineteket och filma en scen i kulisserna till Kurt Wallanders kontor (naaaaaaaaajs) och sen ska vi göra massa intervjuer angående fildelning. Och hade inte Lars varit en busy man skulle jag filmat honom, la la......  GLAD GLAD GLAD.

Valde mina val idag förresten. Mitt reserv blev brukspiano, hur spontant som helst! Kanske hade filmen Yesman en omedveten inverkan på mig? "Say Yes to life!"

Nu ska jag äta något smarrigt. Kladdkaka, perhaps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0