tuesday, wednesday, happy days

Filmade delar av vår film i kulisserna till Wallander idag :D, heaven! Vi fick tillgång till hela cineteket och allt! (ah ah aaaah)  veckan hittills har varit sjukt kul, men utmattande som in i hilvidi! Ultimata huvudvärks-veckan, jepp jepp! & visst saknar man att göra saker efter skolan istället för att slänga sig på sängen med bultande huvud varje dag. I morgon börjar redigeringen, det ska bli skitkul att se resultatet :) he he.


Dagens tips: drick inte yoghurt med sugrör, det är omöjligt!
Dagens citat: "Jo, jag har faktiskt tänkt på att bli polis. Det står mellan polis... och tjuv."


På februarilovet ska jag kanske på vift till Davidilito! :D

Kommentarer
Postat av: David

meeeen shhiiiiiiit, inte den bilden malvini! :D

2009-01-22 @ 08:27:33
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: elvips

vad skoooooj det låter!!!!!! imorgon ska jag masa mig ner och kolla lite, mehehe..... jag vill baka morotskaka med dig någon dag ! apropå ingenting sådär bara, men jag har övervägt det riktigt länge nu ...



Och vad baserar du dagens tips på? Om man är lite smart så tar man naturell fettsnål youghurt utan störande fruktbitar så går det finsfint! nästan som vatten må jag säga ....

2009-01-22 @ 23:19:39
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: malva

haha, bara komsi! äh,struntprat elvis, det var ingen frukt i yoghurten, och fettsnålt är för töntar :D

2009-01-23 @ 18:30:16
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0