tounge-tied

Hela dagen satt jag i ett litet rum tillsammans med Johanna :) Vi redigerade klart nästan hela filmen, bara lite texter och sånt kvar. Inledningen är faktiskt jättebra! Vi har döpt den till Wallander- fildelarna, ha ha ha. På lunchen gick vi till Pastamannen & sedan till Al Humdi för att köpa tuggumi-klubbor. Han är så söt! Efter lunch tjuvtittade vi på Tobbes film, som var helt sjukt kul, har aldrig skrattat så mycket åt Filip förr! Han är den roligaste dator-nörden någonsin :D

Allt-i-allo-ställen är det bästa som finns! Idag rensade jag i min allt-i-allo-garderob, & hittade 2 gamla mobiler, 2 Mp3, oändligt med dator-musar, & det bästa: en fjärrkontroll till min stereo! :D Å andra sidan är det helt onödigt då den står precis bredvid sängen..... men ändå. Det är en skön känsla att bara kunna trycka på en knapp istället för att röra på sig. Sen har jag också gjort en jättegod receptbok som är pyntad med Svampbob-klistermärken! De e grajor.


Kommentarer
Postat av: elna

åh, recept böcker! <3

2009-01-24 @ 23:17:49
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0