sunk deluxe

Sitter nerkurad i mitt flufftäcke med pappas XL-tröja. Lyssnar på P3 star (länge leve gadgets!) och funderar på att äta en fet frukost innan det är dags för kvällsmat. Idag ska jag göra absolut ingenting och jag har en svag känsla av att jag kommer att dega framför datorn hela dagen eftersom jag är så uttråkad och slö. Dagens mål: duscha, äta och klä på mig innan klockan blir två. Wish me luck. Jag orkar inte röra mig.

Det sämsta med radio är att dom spelar Kate Perry! wuäääähh, jag klarar inte av hennes låtar!  "You change your mind, like a girl changes her clothes"  ursäkta men om någon lyckas med att skriva en sämre låttext så säg till. länge leve billie the vision och david gray! *repeat repeat repeat*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0