rama lama ding dong

Dagens tips la lalala la dagens tips: nys inte när du sitter i sängen med en kopp te i handen. (är det inte konstigt att det har spillts te över mig 2 gånger på ett dygn?)

Halva dagen tillbringades i min säng just bara för att jag är förälskad i mitt fluffiga duntäcke som prasslar sådära mysigt! Resten av dagen har jag varit speedad och hållit på med Joel som är jätteförkyld. Stackars påg. Jag ställde mig framför honom och sjöng & gjorde mina snygga rump-moves. Efter det kallade han mig "en huvudvärk" och det var den roligaste dissen jag någonsin fått :D

Mamma & mormor är på Wallanderinspelning idag. Tyvärr var det bara för dem mellan 30-100, så efter mycket om och men övervägde jag att inte klä ut mig till tant trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0