poetry in motion

Idag roades MP1a av att Eva 50+ skulle föreläsa om stjärnor och astrologi, men istället råkade trycka på ögonduschen som då började spruta vatten som en fontän över Eva själv, overheaden (som vi trodde skulle explodera), skrivbordet & golvet. Efter det välter Filip bordet så min mobil flyger ner på golvet (inte i vattnet som tur var). Jag kryper ner på golvet för att ta upp den, vår NOlärare hämtar trasor för att torka upp plasket & Johannas mage kurrade högt och roligt, dagen i ära. När allt ordnat upp sig någonlunda fortsätter Eva att stamma vidare & vi fortsätter att skratta åt allt och ingenting. Det går verkligen inte att vara seriös en fredagseftermiddag, & speciellt inte med Filip i närheten ;)

För övrigt har jag träningsvärk efter redskapsgymnastiken igår. Men det var jätteroligt :D Elna psykade sig själv för att lyckas med att gå balansgång. "Det är bara jag och pinnen. Pinnen är det enda som existerar"

Snart ska jag till Elias aka hajpojken & efter det till Johanna för att äta pizza & godis, med victor och hanna :) Jag har en stoooor påse från hemmakväll, jadååååeeee! Tjadå.

Kommentarer
Postat av: elna

HAHAHA :D Hon var nog +70 kom vi fram till ;D



DET ÄR BARA PINNEN OCH JAG!!!!

2009-01-30 @ 16:49:46
URL: http://elno.devote.se
Postat av: malva

haha neeej, är ni överdrivarna eller vad! max 60! hade hon varit 70+ hade hon väl knappast jobbat :P då skulle hon ju suttit på en kulle och studerat stjärnornas liv 24/7!

2009-01-31 @ 11:06:54
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0