bouncing

Sitter och spyr över valen som ska göras nästa vecka (NÄSTA VECKA!!!  *paniken flödar*) ......jag har noll koll och jag orkar inte sätta mig in i det för fem öre. Dagen har bestått av tre outhärdliga lektioner och inget mer. Photoshop har slutat fungera, great! Dagens positiva är att Filip är jättesnygg i sitt nyklippta hår och att jag har sovmorgon till elva i morgon. aaaaaaaaaaaaaaaaah!

tio minuter efter att inlägget publicerats skriver elna att vi inte alls har sovmorgon utan att vi börjar 09.50. FÄN! Men det är ändå rätt hyfsat.  Och nu fann jag min lycka i denna dagen: solot i Love hurts (2.40), helt underbart. Bara stålröret som fattas, sen är jag completed.



Julmust är också bra, det är nästan bäst. Jag ska inte sluta köpa julmust förän.. påsk. Då ska jag köpa påskmust.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kära Malva. Jag vill bara göra dig uppmärksam på att jag börjar klockan tio som senast och det räknar jag som sovmorgon. Så nu, TYCK SYND OM MIG!- eller vad glad åt att du börjar sent en del dagar :)

2009-01-17 @ 15:22:07
URL: http://hannakonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0