akta så jag inte... styckar dig?

Jag drömde att jag skulle hem till Martin tillsammans med några andra, och det visade sig att hans pappa var psykopat som ville döda mig. Han välkomnade mig genom att skära i min fot tre gånger. När vi skulle äta fanns det en tallrik för lite, & när victor påpekade det svarade han :ja,men det ska vi nog kunna ta hand om. Alltså skulle han döda mig, så vi blev en person mindre. Jag gick då ut i köket och åt upp all pyttipanna. Psykopatjäveln kom efter mig med en fet kniv (aaaaaghh!!!!!!). Jag skrek till Louise och Victor "HAN KOMMER DÖDA MIG!" ,men de reagerade inte då heller. Men jag ville inte dö, så jag tog kniven ifrån honom och styckade hans hjärna sju gånger! kan det bli mer brutalt?! Sen lyckades jag somna om & började drömma en annan dröm, där jag handlade te och mannen bredvid mig visade vara mannen som vill utplåna männskligheten och förstöra jorden. Härlig start på dagen, ohyes!

Nu är det dags för te och maaaackaaa! sen ska jag och louise få vår födelsepresent från victor :) heldag i lund. det är najs. Ikväll blir det bio med victor, louise,hanna, hanna & elvira! Wallander- Hämnden.

bilder från lund! :)

Victor hittade snyggaste trosorna, jeppjepp.


hanna victor malva louise <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är inte drömmar ett sätt för hjärnan att ordna ihop alla tankar? Pyttipanna, psykopater och världsutplåning låter väldigt skrämmande...

2009-01-10 @ 20:18:01
URL: http://hannakonda.blogg.se/
Postat av: elna

nej vad gulliga bilder malvis! <3

2009-01-21 @ 22:10:21
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0