what you could have done, what you should have done



Åkte till vippdipp igår med johanna & hanna, skoj! :D Vi kollade på the love guru (hahahah) och boogeyman! Den va rätt bra, men det roligaste var att reta victor som satt med kudden i ansiktet och var skiträdd :D Sen lyssnade jag & victor på sorglig musik och tittade på sjuan-bilder tills vi var för trötta för att hålla ögonen öppna. Jag såg ut som en liten hippie (varför berättade ingen för mig hur jag såg ut!) ,men victors röst klår ändå allt, hahahaha! Vid halv ett bäddade jag ner mig i soffan och halvsov medans victor spelade Fuck her gently på gitarr. Mysigt!

Idag har jag bara slasat runt i långkallingar & käkat frulle. Dags att klä på mig, ska snart ta bussen hem :) ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0