beyond happiness


19 timmar & 50 minuter kvar! GALET!!  :D

idag har jag tvättat och slitit som en gnu, om man bortser från timmen jag gick på stan med elvis och timmen johanna kom över på en kopp green mango-te :) trevligt! Använde min nya mössa idag och märkte hur sjukt konservativ jag är som fortfarande hellre använder min gamla, äckligt slitna mössa. Tanken har till och med slagit mig att gå till lindex & köpa en likadan. fy vad tråkig jag är! imorgon ska jag till lund (1,5 timmar på en skånetrafikenbuss, oh yes!) och träffa mamma. Sedan till malmö och träffa david , la la la la :D godnatt & puss!

ps. mina fjädertrosor är inte längre borta! wiho!

Kommentarer
Postat av: David

la la la :D

2009-02-18 @ 11:50:45
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0