blind och galen eller bara galen?



Shoppade med Johanna i Malmö idag, jätteskoj! :) köpte mössa på indiska, cheapmonday-jeans, cheapmonday-trosor (2 för 38 kr, jadåååee!). Mina andra snygga fjädertrosor är ju försvunna. host host, *tittar på elnis med en menande blick!* :D

Dagens upptäckt: min gubbgranne, som är blind (100% säker på att han är blind, han har hund och vit käpp!), hoppade in i en saab, och körde iväg! KÖRDE! Och han har inte kommit hem än så jag är nästan säker på att han krockat och ligger förlamad på sjukhus, den stackarn :(  nej, men antingen har han nedsatt syn, som borde vara väldigt extremt nedsatt i med att han faktiskt har käpp & hund. Eller, så har han bara det för att skoja med allmänheten? Mycket möjligt. Det hade jag också gjort om jag var gammal och ensam och bott i Ystads lugnaste område. Mest bara för att se hur andra människor ser på en :D åh, vilken grej!  lite pinsamt för victor i så fall som en gång knackade på balkongfönstret när han gick förbi. malva: men göm dig!   victor: men åååh, han är ju blind! ......................eller är han? ska nog fråga nästa gång jag ser honom. Om han nu inte har krockat.
<-------bildbevis!
(ja,jag vet, lite väl överdrivet att krypa ut på balkongen som en jävla paparazzi)

Kommentarer
Postat av: elna

HAHAHAHA :D Jag ska minsann köpa såna snygga trosor imorgon, watch me :D



Han verkar ju lagom blind, haha :D

2009-02-16 @ 23:57:11
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0