hejhej förkyldning

Efter en dryg krålmotionssimmlektion tänkte jag lyxa till vardagen lite genom att ta stadsbussen hem, även om jag fick vänta på stationen lika länge som det tar att gå hem. Men äsch, det är ju så bekvämt och varmt att åka! Så där stod jag ett bra tag med genomblött hår och frös. När bussen äntligen kom trallade jag dit för att dubbelkolla om det var min buss eller den andra 3an ( "jag vet ,vi döper 2 helt olika bussturer till samma namn för att förvirra allmänheten!" ) , vilket det inte var. Suck tänkte jag och väntade ytterligare några minuter. För nej, jag tänkte minsann inte dubbelkolla med bussis om vart den skulle åka, jag kan ju faktiskt läsa skylten själv. Efter att den åkt iväg förstod jag att det varit min buss ändå. Stod kvar ett tag till och funderade på om det är vetenskapligt bevisat att det är omöjligt att telepatera sig, eller inte. Kom fram till att ja, det är det nog, och gick till Pressbyrån för att värma mig någon sekund. Det slutade med att jag handlade en Fanta exotic med mina sista mynt, i hopp om att släcka törsten efter simningen. Ångrade mig sekunden efter då jag insåg hur kall den var, och att det fanns jättestora fluffiga kanelbullar jag kunde handlat istället. damn! och nu känner jag hur otroligt bra min dag och mitt inlägg hade passat in i intresseklubbens intressearkiv. men jag är glad ändå, jag har ju min Fanta.

Snart kommer elvira! och nu är det dags för en Malva-special eller tretton.

Kommentarer
Postat av: elna

det ser inte gott ut alls malvis! :P

2009-02-26 @ 20:06:50
URL: http://elno.devote.se
Postat av: malva

inte gott?!

choklad/bananmacka är ju det bästa du kan äta i mack-väg :D

2009-02-26 @ 21:39:45
URL: http://balva.blogg.se/
Postat av: David

aaajjj... intressekossorna är på hugget idag... ;) hihihih<3

2009-02-27 @ 13:26:16
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0