this isn't a tribute

Ricky är den ondaste jag vet just nu. Först förstör han min enda penna genom att snurra den i smält choklad som har legat och ruttnat på skolans element i flera veckor (tack,det uppskattas kära du), efter det ritar han med tusch på min gråa kofta & sen tar han min mobil och åker hem, vilket leder till att jag får panik och springer runt och letar med min mest skräckslagna min. Rick är en taskmört. när jag gick hem kände jag mig som Svampbob och mumlade tyst för mig själv "jag är redo.... depression...." men nu får jag förhoppningsvis snart tillbaka den så det är coollugnt (:

En annan sak som hänt idag är att jag blev slickad i huvudet av filip, blött & gosigt, jatack!


Kommentarer
Postat av: GlassMonster

hmm, du ritade ju mitt på bröstet av min tröja-.-.

"glömde du kanske säga det?"

2009-02-13 @ 20:04:00
Postat av: malva

ehheeheh ehe he he ehe eheheheh! :D

2009-02-13 @ 22:02:40
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0