kabom?

Taco andra dagen i rad... Min mage är nära sprängningstadiet nu, och här sitter jag och pregar i mig godis från Hemköp (mitt IQ kan inte vara högt). Jag hatar hemköp, godiset är ju gammalt och hur hårt som helst! så om du ser en tandalös malva med stor kula på magen i morgon vet du varför.

Det var jätteroligt igår hos vippo & hanna! Vi kollade på Bolt. den var inte så sevärd, även om hamstern Rihno var jätterolig :) sen tittade vi lite smått på melodifestivalen & skrattade åt bidragen som blir sämre och sämre för varje år. Och visst är det synd om Amy Diamond som aldrig kommer att komma ifrån sin image jätteung söt flicka som sjunger bra.

Kommentarer
Postat av: elvira

konstigt nog blev jag sugen på gammalt hårt godis....

2009-02-16 @ 17:03:15
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0